reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Petrovič

Juraj Petrovič

Bloger 
  • Počet článkov:  232
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Človek, občan, otec, manžel. Od roku 2022 píšem pre týždenník .týždeň. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaSpoločnosťVedaFimfárumZápisky z ciestKultúraPrírodaSrandičkyPredvolebné článkySúkromnéNezaradené

reklama

Spoločnosť

O psoch a podnikateľoch

Juraj Petrovič

O psoch a podnikateľoch

Minule som mimochodom a nechtiac začul poznámku jedného celkom slušne oblečeného a inteligente vyzerajúceho pána: „Tie k... podnikateľské, všetkých by bolo treba povešať!!!“ Po spamätaní sa z mierneho šoku a zavrhnutí nápadu ponúknuť sa mu ako prvý kandidát na kandelábrovú seansu (keďže tiež patrím medzi tie sociálne pracovníčky) som sa nad tým trochu zamyslel...

  • 16. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 4
O historickej pamäti

Juraj Petrovič

O historickej pamäti

Minule sme sa s manželkou pristihli, že sa už zase venujeme niečomu, čo by sa dalo nazvať rodinnými „vykopávkami“.

  • 15. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 369x
  • 6
Ryža

Juraj Petrovič

Ryža

Mám rád ryžu. A to veľmi. Preto ma nenechala ľahostajným správa o tom, že vstupom do EÚ zdražela ryža, pretože EÚ má jednotné clo na ryžu pochádzajúcu z území mimo EÚ,

  • 10. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 577x
  • 8
Cieľová skupina

Juraj Petrovič

Cieľová skupina

„Nerozčuľuj sa, nie si cieľová skupina,“ povedal mi nedávno jeden známy, keď som sa ako obvykle poburoval nad stupiditou niektorých televíznych reklám a billboardov.

  • 9. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 212x
  • 0
Virtuálne nereálno

Juraj Petrovič

Virtuálne nereálno

Niekoľko krát som na viacerých satelitných programoch videl reklamu na e-business. Dvaja riaditelia (jeden vo veľkej nadnárodnej spoločnosti a jeden majiteľ rodinnej firmy) nadšene oslavujú úspešný obchod, uzatvorený cez internet, aby následne zistili, že ich firmy sú od seba vzdialené len cez ulicu.

  • 9. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 229x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu