Je to pochopiteľné. Keď sa už raz zverejnila cena, ktorá zrejme neobsahuje na Slovensku obvyklý bakšiš vo výške 60 - 300%, veľmi ťažko sa obháji, ak sa nakoniec bude stavať za presne toľko, koľko si ešte pred minulými voľbami so stavbármi vyjednali Fico a jeho 40 zbojníkov. Medzitým im ale Figeľ urobil škrt cez stranícky rozpočet a to teraz treba okecať.
A tak sa bude vykrikovať, že most spadol kvôli nízkej cene a nie kvôli tomu, že hlavný dodávateľ, ktorý stavbu realizoval cez milión subdodávateľov, nezabezpečil žiadny poriadny stavebný dozor. Nečudo, Váhostav bol v celom tendri a následnej realizácii očividne len peňazovodom. Odkiaľ, to vieme celkom presne - zo štátneho, čiže nášho vrecka. Kam, to sa už tak presne nevie, ale mnohí tušíme - Súmračná a blízke karpatské kopce by mohli byť potenciálnym koncovým bodom tohto potrubia, aby som nepoužíval to sprofanované slovo tunel.
Doba peňazovodov je späť a tak sa nedá stavať lacno. Bakšiš je nevyhnutný a tak musí Fico točiť piruety na ľade verejnej mienky a dúfať, že jeho voliči majú dosť veľké hlavy na to, aby sa im tam vošli aj tieto kaleráby. Bohužiaľ to zas raz zaplatíme všetci.